Ordered


Eftersom jag desperat letat kläder till höst och vintergarderoben på stan i torsdags och hittade bara en stickad tröja som var fin men ingen wow-upplevelse så tänkte jag att jag skulle beställa masvis av kläder från internet när jag kom hem vilket var ett lika stort bottennapp. Beställde det här från hm! Jag hoppas tröjan är lika fin som på bilden och att den sitter likadant på mig, vill inte att den ska sittta tajt och så tänkte jag att det kunde vara roligt med något nytt till rummet som ännu befinner sig i en organiserad oreda.

Kommentarer
Postat av: Ida

Påslakansättet har jag, brukar bädda om såfort jag tvättat det, min favorit hehe :)

2011-09-28 @ 15:50:17
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0