Cosmopolitan



Sophie och jag låg och slappade resten av dagen och kvällen tills vi kom på att vi ville gå ut och dricka cocktails, så vi skyndade oss allt vad vi kunde - bytte om, fixade håret, sminkade oss och kastade i oss mat - allt gick på en timme! (rekord? nej inte riktigt) Så när vi väl kommit fram och satt oss ned var klockan ganska mycket och vi såg att sophies buss skulle gå om en halvtimme och då bestämde vi att hon skulle sova över hos mig i min 90-breda säng.. Men det var det värt för vi hade det väldigt trevligt och fick en chans att prata av oss ordentligt. Att dricka en cosmopolitan en måndagskväll med sin bästa vän och sådär helt spontant var bland de bästa vi gjort och samtidigt väldigt typiskt oss.

Ni skulle sett oss precis innan vi gick - vi var uppklädda och helt uppe i varv, hon kastade i sig flingor med yoghurt och jag går omkring med en konservburk som inhåller kalla vita bönor och trycker i mig det så fort jag kan för att spara tid. Så himla glamorösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0