Frukost



en underbar frukost jag gjorde till endast mig själv bara för att få njuta och må bra

Tänkte även passa på att uppdatera er lite om hur det går med min tablettfria behandling. I vågor är min bästa förklaring och då kan det verkligen vara från timme till timme. Imorgon har det gått tre veckor! Om jag ska se på det som helhet har det verkligen gått otroligt bra. De är faktikst bara ett fåtal gånger som jag haft riktigt ont. Jag har klarat av att göra allt som jag planerat in med kompisar, druckit alkohol, jobbat och levt som vanligt. Men jag kan fortfarande inte se att det blivigt någon skillnad förutom att jag klarat att slutat äta piller vilket känns riktigt bra. Jag hoppas verkligen att ju längre det går desto bättre blir det. För om jag klarar mig utan piller i tre veckor, så finns det hopp om att den verkligen kan försvinna helt. Men jag vågar inte ta ut för mycket i förskott ifall den inte skulla försvinna.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kämpa på :)

2011-10-07 @ 10:03:47
URL: http://ivitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0