Jag blir nog aldrig frisk igen



Ni ska veta att jag är fruktansvärt less på den här sjukdomen! Eller vad man ska kalla det för. Igår hade jag sjukt ont i huvudet och det satt fortfarande i när jag vaknade. Därför har jag inte varit i skolan idag. Det finns en tablett som hjälper. Har tagit en sån, men den har en fruktansvärd biverkan. Nämligen illamående. Den är för stark för magen min. Men jag stod inte ut att ha ont i huvudet länge. Både verken och illamåendet har släppt nästan helt. Nu är jag bara helt omtumlad i hela kroppen. Man känner sig totalt utmattad. Får se om jag pallar att fira lukas ikväll igen. Nu sitter jag här med en kopp svart kaffe, vilket är helt ljuvligt, och ska fundera ut vad jag ska ha på mig kväll när vi på pappas sida drar ut och käkar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Jag tror lite ur just den kollektionen släpptes idag! Var med och kolla om det finns något kvar :)

2010-05-20 @ 18:40:29
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0